Festa a Madrid

Dissabte passat vaig tenir la sort de celebrar els 26 anys amb una gran festa a Madrid. Primer vam sopar uns montaditos, després vam visitar al Bar Destino Plaza i finalment vam acabar ballant house amb un saxo en directe al Tabú de Malasaña. La festa va durar fins l'alba, de manera que vaig agafar el primer metro del matí per tornar cap a casa. Encara que a l'arribar encara vaig tenir prou esma com per escoltar el "Faro de Lisboa" de Revolver, un dels dvd que em van regalar.
Comptat i debatut, vaig convidar a una copa a gairebé vint-i-cinc persones. I de fet, estic contentíssim que una persona tímida com jo mobilitzés una festassa d'aquesta magnitud. Els amics van ser generosos i em van correspondre amb fantàsts regals; una camiseta xulíssima d'Adolfo Domínguez, "La contravida" Philip Roth, "La Trilogía de Nueva York" de Paul Auster, "Nighthawks at the dinner" de Tom Waits i dos dvd's de Revolver.
El millor, però, i no podia ser d'altra manera, va ser la companyia. La Cris i la Nadia van venir des de Barcelona per passar un cap de setmana gloriós. Per mi va ser un cap de setmana excel·lent, però per elles encara ho va ser més. Va ser reconfortant comportar-me com un adolescent mentre prenia un cafè amb totes dues a Plaza de Oriente. Hauré de fer-me soci d'aquest cafè, el més aristocràtic de Madrid, perquè cada cop que vénen visites hi faig capuccinos llargs carregats de converses agradables.
Més tard, a la farra de la nit, també van venir els amics de la Fundació March, els companys de pis i la gent de Salamanca. Una barreja de gent magnífica. No sé exactament el perquè, i hi ha vegades que se m'escapa de les mans, però m'agrada crear situacions de coneixença de persones diferents. A quarts de cinc de la matinada, amb un vodka a les mans, liderava la invasió de la pista perquè tots balléssim house.
Com sempre, però, la felicitat és fràgil i incompleta. Tal i com diu la cançó: "Nunca amanece para todos igual a algunos les tocan rosas sin espinas y a otros espinas sin más...". L'alba de diumenge era blava i nítida, però també massa freda.

Comentaris

Nadia ha dit…
D'aquí poc podem continuar comportant-nos com a adolescents a qualsevol cafè de Mataró. I a més anar al Tirsa i a los Juaneles. Va ser una festa fantàstica. Feliços 26!!!
Anònim ha dit…
Moltes Felicitats Francesc!

Aviam si un dia d'aquests tenim l'oportunitat de seure al cafe aquest de la Plaza de Oriente...!

Miquel
Anònim ha dit…
Ojala quan arribem als vuitanta encara ens quedi esma de comportar-nos com a adolescents.
joansalicru ha dit…
ostia,
ara veig q hauria d'haver vingut...
joan
Cesc Amat ha dit…
Joan, sí, esclar, per alguna cosa t'ho deiem! I Miquel, gràcies!, quan baixes per festes a Barcelona? Ens podrem veure algun dia? Records!
Miguel ha dit…
El mes de gener portarà la calor Francesc, segur. Aquest 2007 serà estiu tot l'any.