Era el destino, entonces

En Joan m'envia un Meme que diu: "Agafa el llibre més proper. Obre'l per la pàgina 123. Troba la cinquena frase. Escriu l'oració juntament amb aquestes instruccions . Ull! [sic], no busquis el llibre que més t'agradi!". Al costat, a la dreta del portàtil, hi tinc ara mateix una pila de quatre llibres, dos d'ells acabats de rebre com a regal. Així que agafo el primer de la pila, que és la Trilogia de Nova York del Paul Auster. És un llibre curiós aquest, a part d'excel·lent, perquè ja me'l van regalar a Nova York mateix, versió original, i per tant ara estic pensant si el canvio o em quedo també la traducció castellana. La cinquena frase de la pàgina vint-i-tres d'Auster afirma aquest lacònic: "Era el destino, entonces".
I ara passo el mort a en Safont, a en Cinto, a en Lluís, al Juególogo i a l'Arnau.

Comentaris

Anònim ha dit…
Porque me lo pides tú...
Arnau ha dit…
Tot un detall Francesc, pero saps molt be que no llegeixo llibres que arribin a tenir cinc frases en una sola pagina.
joansafont ha dit…
Fet!
Cesc Amat ha dit…
Arnau, mal amic!, ets l'únic que no has fet el meme poca vergonya!
Arnau ha dit…
A veure Francesc... es una foto a pagina completa del Nationale-Nederlanden Building de Praga d'en Gehry. Satisfet?
Cesc Amat ha dit…
D'acord, això ja m'agrada més doncs! Temia que fos algun equilibri sequencial...