Balcons de novembre






Comentaris

joansalicru ha dit…
Això de madrid exacerba la teva vena difossa i poètica... perquè deu ser? Ho rumiaré...
joan
Cesc Amat ha dit…
Ho saps perfectament.
joansalicru ha dit…
Clar, aquí estava la gràcia de fer el comment, i jugar un rato els dos sense q la resta -especialment els que no entenen de tot el català- pillin el què!
joan
Anònim ha dit…
ei nhi ha d´altres que si que ho pillem. Ja ja !!;))) ens veiem a Madrid amb...

Xandri

per cert els poètics estant mb.
Miguel ha dit…
Em sembla que jo també he pillat algo... De totes formes, jo crec que aquests balcons no són gaire diferents els altres mesos de l'any... Salut a tots!
joansalicru ha dit…
Bé, aquí queda clar que els balcons són lo de menys, guillen!
jajajaja
Ai q l'amat borrarà els comentaris!
joan
Marina G.Bufi ha dit…
Buuuuf... com estem tots plegats!

Petons!
Nadia ha dit…
Marxo una setmana a Egipte i de quina manera us revolucioneu. Molt maco el post Francesc, espero no haver-me perdut gran cosa durant aquests dies...
Nadia ha dit…
Per cert! Aquesta foto que t'has posat m'agrada molt!
Xavi Amat ha dit…
Un passeig ben bonic, certament. No sé per què em deu sonar ;-) Records!