Felicitats Nadia!

I avui és el torn de la Nadia, perquè és ella qui celebra l’aniversari! El cert és que cada vegada m’agrada més escriure aquest cicle de felicitacions; perquè em donen l’oportunitat d’expressar com aprecio els amics, cosa no sempre fàcil de fer pels que som més aviat tímids. Em surten massa seriosos, és veritat, però us puc assegurar que no m’invento res.
Vaig conèixer la Nadia fent un cafè a la plaça Santa Anna de Mataró ara ja fa uns quants anys. Llavors érem molt joves, potser un pèl ingenus, però molt il·lusionats i amb ganes de tirar endavant projectes polítics compartits. Ens va parlar de fer “bullir l’olla” i ens hi vam apuntar. Projectes compartits, sí, però també l’anar descobrint que la política té un component d’amistat imprescindible.
Per damunt de tot, l’aprecio moltíssim perquè s’ha anat construïnt a ella mateixa, amb la direcció que ha cregut convenient i amb una dignitat insubornable. Ella que de petita havia estudiat al Thos i Codina, el “tóxico”, una escola de barri, ara redacta i proporciona criteris a diputats i senadors. I no perquè pugui fer-ho i prou sinó perquè ha volgut arribar fins aquí. Per mi és un exemple de determinació, de llibertat, i de confirmació que per poc que sigui anem endavant com a societat.
Justament per això en la Nadia s’hi fa present, no ho amagarem, una certa tensió entre les divinitats i el tocar de peus de terra. Però és que ella s’ho pot permetre, perquè ve de picar pedra. Amb la Nadia, però, també hem après altres camins a part de la política, com ara els de l’Arena dissabte passat. Sí, sí, tu, vam tancar l'Arena! I és que ella té una predisposició esplèndida per l’alegria i la festa. Només cal fer un cop d’ull al seu bloc per adonar-se’n. Així que és una sort anar fent camí junts.
Per molts anys i endavant Nadia!!

Comentaris

Nadia ha dit…
Ostres Francesc, m'he emocionat i tot! Em quedo amb la frase que em vau dir dissabte, entre cubata i cubata: “què hagués estat de nosaltres si no t'haguéssim conegut”. Doncs jo penso el mateix de vosaltres. Segurament ens hauríem perdut moltes coses, molts bons moments, i molts que encara ens queden per endavant. Gràcies per tot, i sobretot, gràcies per venir dissabte i compartir amb mi i amb tots els meus amics una nit “petarda” de les que tant m’agraden. Ara ja sabeu qui és la Raffaella Carra! ;)
Anònim ha dit…
Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»
Anònim ha dit…
Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»
Anònim ha dit…
Great site loved it alot, will come back and visit again.
»
Anònim ha dit…
I find some information here.