Dues amants

Potser no hauria d'escriure això, per precaució, perquè encara no ha arribat el moment de triar. Però és que des de fa dies se'm fa impossible no donar-hi voltes i més voltes i no acabo de treure'n l'entrellat. Sé que no m'hi hauria d'obsessionar, però m'és difícil no pensar-hi contínuament. De fet, m'he vist ja amb totes dues en vàries ocasions. Una sé que m'està esperant, ja m'ho ha dit que em vol. L'altra en canvi es fa pregar i no serà fins a principis de juny quan prendrà una decisió final. Mentrestant vaig esperant, fent-me estimar, però sé que tard o d'hora hauré de triar: o bé una o bé l'altra. Totes dues és impossible.
Una és l'amor de la meva vida, és perfecta per fer camí plegats, per ser la mare dels meus fills. És la que més il·lusió em fa i a la vegada em dóna més garanties de futur. D'alguna manera ella acompleix el projecte vital que fins ara he seguit. Tot i això, anar-me'n amb ella exigeix sacrifis importants: un canvi de ciutat i l'esforç d'adaptar-me a nous amics i coneguts. També és la més pobra, això sí. La veritat és que no sé com ens ho faríem en un principi; hauríem de buscar un piset, potser compartit, a prop del centre. Malgrat algun desengany ens coneixem molt bé i ens sabem els defectes mutus. A més ara ella ha canviat; s'ha tornat més oberta i acollidora.
L'altra en canvi em temo que pugui ser només un amor fugaç, un amor de primavera. Això sí, és terriblement temptadora. La veritat és que va aparèixer quan menys l'esperava, mig per casualitat, i em va impressionar profundament. Sense ni imaginar-m'ho em vaig veure portat al seu centre, a l'ull de l'huracà. Recordaré sempre la por abans d'entrar i després aquella agradabilíssima conversa. Quina alegria sentir-se apreciat d'aquella manera. No sé massa bé com descriure-la, diria que és extremadament portentosa i sinuosa. És per això que em causa gran admiració i molt de respecte. Ella simbolitza el prestigi i l'èxit a curt termini, però també un cert perill de quedar-se encasellat, de no poder realitzar els somnis de futur. Anar-me'n amb ella també exigeix esforços; molta responsabilitat i rigor.
Ah!, pels malpensats, òbviament no es tracta de dues dones.

Comentaris

Elisabet ha dit…
et refereixis al tipus d'amor que et refereixis al post, si saps que tens l'amor de la teva vida al davant... jo no el deixaria escapar per un enlluernament!
Anònim ha dit…
La que més t´aporti i t´acosti als teus somnis...serà la millor "amant".

xandri
Eu ha dit…
Uf! Difícil decisió. Jo també vaig estar en una situació similar i... vaig canviar de ciutat! En tot cas, ja t'acolliré a la capital si acabes amb el teu amor de tota la vida.
joan ha dit…
Jo acabo de triar l'opció de l'amor de la meva vida. Espero no penedir-me'n :)
Cris ha dit…
Aquestes dues amants no seran la Jurado i la Pantoja, no?! ;)

Espero que l'amor de la teva vida et correspongui en aquest cas!
Anònim ha dit…
Com diu una cançó de Ciutadella (en castellà, cursioament)
"son peligrosas, las mujeres, son peligrosas"
"son peligrosas, las mujeres, son peligrosas"
"son peligrosas, las mujeres, son peligrosas"
"son peligrosas, las mujeres, son peligrosas"
La cançó és dolenta, peró té una lletra sencilla i entenedora.
Cesc Amat ha dit…
Ei, gràcies pels comentaris! Algú que no entengui res de res, com aquest últim anònim per exemple, pot flipar bastant, jeje... la única cosa que puc dir és que no són ni la Jurado ni la Pantoja, pq tampoc sabria dir quina d'elles, si la Jurado o la Pantoja, podria ser l'amor de la meva vida i quina un amor de primavera!
Anònim ha dit…
Una pena que no es tracti de dones, perque, estant en ciutats diferents, problema solucionat! Jejeje

Perdona que signi amb anonim, pero qui no em coneixi encara pensaria que ho dic seriosament. Pero tu ja saps qui soc i et puc dir que estic convencut de que la decisio que finalment pendras sera la correcta.
Cesc Amat ha dit…
jeje, que bo master del universo...
Nadia ha dit…
Ufff difícil elecció, però bé, recorda: soy demasiado bueno para ellos, això no ho pot dir tothom! :D
Anònim ha dit…
Jeje... m'ha fet molta gràcia trobar per casualitat aq plana, pq fa poc que he estat la q no era "l'amor de tota la vida"... fa poc he estat l'ull de l'huracà, q tu dius! q dificil escollir! de totes maneres, guia't pel teu cor, crec q en el fons saps la resposta...
Arnau ha dit…
Be Francesc, ja saps el meu consell: Digueli a l'amor de tota la vida que esperi una mica que mentrestant vols viure una aventura intensa i innolvidable amb aquest amor fugac, pero que no es preocupi que despres seras tot per ella. Perque no estas parlant de dues dones, oi?
Anònim ha dit…
What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»
Anònim ha dit…
Great site lots of usefull infomation here.
»
Anònim ha dit…
Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»
Anònim ha dit…
Great site loved it alot, will come back and visit again.
»
Anònim ha dit…
I find some information here.
Anònim ha dit…
Here are some latest links to sites where I found some information: http://indexmachine.info/2736.html or http://googleindex.info/979.html
Anònim ha dit…
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »