Felicitats X.!

Avui és en X. el qui celebra el seu aniversari. Reservat com és no crec que li faci massa gràcia aquest escrit així que el faré més aviat curtet. Amb en X. ens coneixem des que anàvem a l'Institut Satorras, quan ens trobàvem al bar trèvol i anàvem a fer partides de futbolín. Llavors ens vam convèncer mútuament per fer més d'una campana. En X. sempre ha estat un home de recursos i és en certa manera un "self-made man"; sap ordenar les situacions i és font d'autoritat. Si convé no dubtarà a renyar-te. Per exemple quan en X. va conèixer en J. una nit de Santes; va venir d'un pèl que no es matessin a la Riera. A la vegada, però, és un home estimat i amb un do per la simpatia. Potser això li ve del fet d'haver viscut tants anys entre dones; amb la mare i les germanes. Un gest de l'altre dia, quan sortíem de casa seva, resumeix perfectament el seu caràcter. Em va semblar que s'havia deixat el llum de l'escala obert i el vaig anar a tancar. Ell, però, de seguida el va tornar a obrir i em va dir -no, no, el deixo obert per la meva germana, no m'agrada que arribi a les fosques, no res, manies!-. En aquesta frase hi és tot: el seu esperit protector, la seva simpatia i la seva intel.ligència per reconèixer les pròpies dèries.
Per molts anys i endavant X.!

Comentaris

Anònim ha dit…
Gràcies.

X
Anònim ha dit…
I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»
Anònim ha dit…
Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»
Anònim ha dit…
I find some information here.