Calçotades

Ahir vaig gaudir de la tercera i probablement última calçotada d'aquesta temporada. Dues a Sant Iscle de Vallalta, sota el Montnegre, i una a Torroella de Montgrí, sota el castell i amb una forta tramuntanada bufant. Tot un ritual de celebració amb família i amistats.
Que bons que són els calçots i la carn a la brasa acompanyats de la salsa romescu ! I aquella sensació d'estar tip, ben tip, però tot i així menjar l'últim tall de carn. A més, a les sobretaules no hi falta mai alguna polèmica, aquest any els temes estrella han estat l'Estatut i la sisena hora (una discussió espinosa tractant-se d'una família plena de mestres!).
Afegeixo aquí algunes fotografies del procés complet; primer preparar els calçots, després encendre la flama i la brasa, més tard menjar-los, i finalment la sobretaula...

Comentaris

Anònim ha dit…
Ostres, quina enveja!

;-) Miquel
Cesc Amat ha dit…
Ei Miquel! Jeje... ja m'ho imagino que a Londres no feu aquestes coses! :-) records!
Ferdy ha dit…
Ei, quina gran sort poder celebrar una calçptada en un paratge tan idílic com el castell de Montgrí. Aqui a Manlleu estem contents en poder-ls celebrar entre boires i freds que et glacen els ossos: la m´tica boira de la PLana de Vic. Passegant entre blogs he anat a parar en aquesta colecció d'amics de Mataró i la veritat es que he quedat força sorprès. Jo sóc d'Osona, em dic Ferran i la veritat es que per aquí o hi ha tanta afició pels blogs. Llàstima!
Ferdy ha dit…
Per cert, us volia fer un parell de preguntes sobre l'edició que he observat en els ostres blogs. Veig que podeu fer sortir diverses fotos en un mateix post i a més barrejat entre el text: quin programa utilitzaeu? Jo faig servir el Hello! però no m'ho permet. Per altra banda també m'agradaria saber com penjeu els arxius d'àudio. Moltes gràcies a tots! I fins aviat.
www.fernat.blogspot.com
Cesc Amat ha dit…
Ferran,
Sí, Mataró, no sabem ben bé com, s'ha convertit en la ciutat blocaire per excel.lència, fins i tot l'alcalde en fa un. És com un virus que s'escampa, per tant no pateixis que a Manlleu pot arribar-hi sense problemes. El ser capgrossos no crec que hi tingui res a veure.

Pel demés, per penjar fotos ara amb blogger és molt senzill, només has d'utilitzar l'icona de la fotografia quan estàs escrivint el post, després pots situar la foto allà on vulguis, no cal el Hello. Per penjar "audio posts" pots utilitzar el castpost, www.castpost.com, les has de penjar allà i després cridar-les des de blogger: copiant el "tag" de la cançó sota la pestanya "editar html" quan escrius el post a blogger.
Ferdy ha dit…
Ostres, moltes gràcies. La teva informació m'ha sigut molt útil. Merci i segurié visitant el teu blog que m'ha semblat amè i interessant. Salut amics!
Nadia ha dit…
Aquest dia m'ho vaig passar molt bé, tot i que estigués tres quarts d'hora esperant-vos a un poble perdut a la muntanya. I a més va quedar clar que l'eLOy (era així?) i jo formem millor equip jugant a ping-pong que tu i el Safont. ;)
Mel.la ha dit…
quina enveja de calçotada. Podríeu,convidar a una calçotada virtual. encara que.....
Anònim ha dit…
Frankie DJ!!!

Doncs espero que no sigui l'última calçotada de l'any i t'apuntis a la nostra. Encara hi ets a temps!!!

marc
Anònim ha dit…
stop accessible museums demolition polandpolski publicitythe aboriginals toothbrush fodkl arranges sede
lolikneri havaqatsu