Ella


"Noia d'esquena", de Salvador Dalí

Primera visita. Amb prou feines si m'atreveixo a mirar-te. Em sobta que siguis aquí, no t'esperava, però no puc fer-hi res. Sigui com sigui començo les meves explicacions, no puc fer altra cosa. De reüll, però, intueixo la teva bata blanca i els teus cabells llargs. Vaig mig endormiscat, és massa d'hora per mi, fa tot just mitja hora que he saltat del llit. Intento explicar-me però fer un resum en un parell de minuts no és gens fàcil. Em fa tanta vergonya que faig com si no hi fossis. Entre blancs continuo notant la teva presència. Ets alta i també estàs insegura, no dius res, només escoltes. Tenim la mateixa edat. Quan marxo et veig, i ara sí, somrius, però només li dic adéu a ell. Segona visita. Hi tornes a ser. Altra vegada les explicacions. Avui et sento la veu per primer cop. Tu ja estàs més forta, a mi en canvi encara em costa. Em fixo més amb tu i m'agraden els teus gestos. Els teus ulls, llavis i timidesa es barregen dòcilment. Tercera visita. Em recordes i jo et recordo. Fas cas de les seves indicacions i em poses les mans al coll per palpar-me una glàndula. Ràpida i professional em demanes que m'empassi la saliva. Aixeco el coll i et faig cas sense pensar en res. Estic salvat a les teves mans. Després pregunto dubitatiu i el puntualitzes comentant que "pot aparèixer abans". Presto atenció extrema a cada una de les teves paraules. Dic adéu, bon dia i gràcies, ara sí obertament a tots dos. Tres cites fins avui, tu saps el meu nom però jo no sé el teu, hi seràs a la cita d'aquí dos mesos ? Em temo que no. Només em queda la capacitat per invocar-te.

Comentaris

Nea ha dit…
I do not speak your language, but I do understand a beautiful picture when I see one. Lovely.
Xavi Amat ha dit…
No sé què em deies que no sé qui feia un blog "poètico no sé quantus...". Au, a cuidar-se, que d'aquí a dos mesos has d'estar a punt... per si de cas.
Allergy generic and brand name drugs

Allegra generic drug contains an antihistamine and decongestant used to relieve allergy symptoms such as itchy red eyes, stuffy nose and throat irritation. Order discount Allegra pharmacy online

Claritin-D generic drug is an antihistamine and decongestant combination used to treat the nasal congestion (stuffy nose), sneezing, and runny nose caused by colds and hay fever. Antihistamine and decongestant combinations are used to treat the nasal congestion (stuffy nose), sneezing, and runny nose caused by colds and hay fever.Order discount Claritin-D pharmacy online

Flonase generic drug is a nasal corticosteroid that works directly on nasal tissue to reduce swelling and inflammation. The medication is used to treat itching, runny nose, postnasal drip, nasal congestion and sneezing in people with a history of rhinitis. Order discount generic Flonase pharmacy online

Nasacort generic drug is a nasal steroid that works directly on nasal tissue to reduce swelling and inflammation. It is used to treat nasal itching, runny nose, postnasal drip, nasal congestion and sneezing associated with allergic rhinitis. Order discount generic Nasacort pharmacy online

SINGULAIR generic drug is a prescription medicine approved to help control asthma in adults and children as young as 12 months and to help relieve the symptoms of seasonal allergies in adults and children as young as 2 years.SINGULAIR will NOT replace fast-acting inhalers for sudden symptoms. You should still have rescue medication available and continue to take your other asthma medications unless your doctor tells you to stop. For asthma, SINGULAIR should be taken once a day, in the evening as prescribed, whether or not you have asthma symptoms. If your symptoms get worse or you need to increase the use of your rescue inhaler, call your doctor at once. Order discount generic Singulair pharmacy online

Zyrtec generic drug is an antihistamine which provides relief of allergy symptoms such as watery eyes, runny nose, itching eyes, sneezing, itching and hives. Order discount generic Zyrtec pharmacy online.