Nefertiti a l'estació

Image hosted by Photobucket.com

Arribo a l'estació després de veure una pel.lícula difícil de veure i de fer. La vida secreta de las palabras. En certa manera una pel.lícula fallida. Un sofriment pot ser superat per un altre sofriment, però tots dos poden ser superats per l'amor. Busco un lloc per seure als bancs de l'estació. Un cop assegut la veig, és a tres metres davant meu, és alta, esvelta, és guapíssima. Porta una cua amb uns cabells d'anunci, castanys, i torça el coll cap enrera amb un gest aristocràtic. Tot i això és jove, no deu passar dels dinou-vint anys. La veig de perfil i és talment una Nefertiti, una cara fina i un coll alt, molt alt. Per un moment la seva galta i l'arrecada de plata formen un arc angelical. És la joventut sense ensurts, l'altivesa de la primera maduresa, ni un sol gest de dubte encara. De sobte m'assabento que asseguda just al costat hi ha una altra noia que menja una poma. Els bancs estan tan plens de gent que estem gairebé tocant-nos. Fins i tot seiem de la mateixa manera, amb les cames creuades sobre el genoll esquerre. Torno a mirar la jove Nefertiti, i, oh déus, no m'ho feu això, treu un pintallavis i se'l passa pels morros. I aquí passa el pitjor, de reüll noto que la noia de la poma m'ha clissat, ha endevinat els meus pensaments, o almenys ha vist com em fixo amb l'altra noia. No em digueu com, però ho sé, sé que ho ha notat. Sé fins i tot que m'ho recrimina, perquè fa un moviment brusc amb el peu. Ella no és una jove Nefertiti. Avergonyit miro uns instants cap a terra, i veig les bambes xiruqueres de la noia de poma. Però en aquest moment precís, després de topar-me amb la bellesa altiva, m'interessen molt poc la poma, el caminar i el seu caràcter. Penso, però, que la noia que seu tan a prop deu ser un àngel amagat. Al cap i la fi ho ha seguit tot fil per randa. Descreuo les cames i miro l'hora.

Comentaris

dwainnelson8202 ha dit…
I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

http://www.juicyfruiter.blogspot.com