Meme rareses

En Xamat m'envia un altre coi de meme, i no sé pas, aquí potser sí que rallem el ridícul exhibicionista, encara que per altre part també és veritat que aquest té la seva gràcia, ni que sigui com a element de xafarderia o psicologia de rebaixes, així que aquí va el meu de manera ràpida...
1) Porto les mateixes sabates dia rera dia fins que em rebenten, llavors en compro unes altres.

2) No recordo gairebé cap data d’aniversari i de sants ja no diguem, amb prou feines els de la família. I relacionat amb això, no sé associar els mesos als números (de l'1 al 12), ho faig amb els dits.

3) En canvi recordo força bé les converses i em desagrada que em repeteixin el mateix dues vegades, quan això passa no puc evitar fer un somriure estúpid.

4) No entenc massa la gent que menja gelats a l’hivern, com a molt un sorbet de llimona o tirant llarg faria una excpeció si és de Can Graupera.

5) De petit m'encantava la sèrie "A cor obert", ara en canvi no suporto cap sèrie on hi surti algun hospital.

Au, ara passo el mort, ja em perdonareu, als amics Safont, Aymerich, Quevedo , Salicrú i Burgada. I pel seu sentit de l'humor, estic segur que l'Arnau també estarà encantat d'escriure'l, o potser no...

Comentaris

Anònim ha dit…
Cesc! crec que has confós algun link! Quan he clicat 'Safont' m'ha enviat a can Salicrú i quan he clicat 'Arnau' m'ha enviat a can Burgada. Au, bon dia!

Aixolot
Cesc Amat ha dit…
Caram quin merder, ara ho arreglo doncs.... merci per avisar-me!
Xavi Amat ha dit…
Bé, noi! Per cert, quan et sembli et torno el teclat, i així de pas quedarem per fer la session a ca teva ;-) Fins ara.
Nadia ha dit…
Accepto el repte! Ja hi pensaré, ja...
Arnau ha dit…
Gracies per la invitacio Fracesc. Primer vaig pensar que si puguessim resumir en nomes cinc les nostres rareses segurament no hauriem fet junts el master de la Pompeu. Pero, despres de pensarho mes profundament, he arribat a una altre conclusio...
frutavida ha dit…
www.fruitavida.biz the one true health drink from the Amazon that is full of nature's natural benefits.