Novembre



Tenia por d'aquesta tardor. Tenia por i em feia respecte. Pensava que tot m'esclataria a les mans. Però no ha estat així. Ja ho vaig dir que no s'hi val el jugar a ser futuròleg. Perquè malgrat tot, no sabem el que passarà demà. Quins seran els paisatges dels camins que emprendrem. Quins seran els cels que ens acolliran. La vida té cops amagats. Pot arribar a ser molt punyetera i desagreïda. Però de cop i volta pot canviar la sort. Nous companys i nous projectes. Noves il.lusions. És clar, la inevitability of human drama sempre hi és present, mi amargura, però a dosis diferents. Tenia por d'aquesta tardor. Però ara ja no n'hi tinc, estic satisfet de la decisió que vaig prendre, encara que fos a contracor i fent cas de la raó. La raó. La combinació de les raons i aquests futurs que no coneixem. Aquests cels. Escolto Manu Chao mentrestant. Una dona m'ha dit bellissimo, una altra m'ha dit responsable, una altra m'ha dit que s'ho va passar estupendament al sopar, i una altra m'ha dit que hem de xerrar. I per si no tot això fos poc, ahir vam menjar panallets duts pels pares. I avui feia un cel blau d'aquests de "Deu-me el cel l'eterna pau i no voldre mes cel que aquest cel blau". M'he quedat esglaiat amb els colors ocres, les formes de les fulles i aquest cel. Era feliç quan caminava aquest matí. Una felicitat fràgil, incompleta, però més madura potser.

Comentaris

Anònim ha dit…
Francesc, el teu blog es pura poesia!

Per al.lusions té posat un comentari al post anterior...

:-) Miquel
Anònim ha dit…
Aquesta tardor per mi és la més dura mai imaginada, la vida sempre ens recorda lo dura que pot arribar a ser fins i tot quan imaginàvem que ja no podia empitjorar. M´alegro que et provi amic.Espero veure´t aviat.

Xandri
Xavi Amat ha dit…
Cal aprendre a gaudir del vent i de les pluges igual que a l'estiu molts gaudeixen fent bronzo al sol, sentir el vent a la cara i la força de la natura, com canvien els colors dels arbres i dels cels. Sempre avant!
Cesc Amat ha dit…
Xandri! Ja m'ho imagino. Però la setmana que ve véns cap aquí dalt no ?! Si voleu ens podem veure. Podeu venir algun dia d'excursió o fem un sopar amb vi i anem de festa. Records i endavant!
Nadia ha dit…
quin post més maco i més esperançador...i que fantàstic que els meus amics siguin feliços :D
Roberto Iza Valdes ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit…
fantàstic aquest escrit. Ànims i endavant que la vida porta coses bones, deixar-ne unes per començar-ne d'altres.
Iza Roberto ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Generic Xanax Alprazolam drug without prescription is used to treat anxiety disorders and panic attacks. Alprazolam is in a class of medications called benzodiazepines. It works by decreasing abnormal excitement in the brain.

Generic Valium Diazepam drug is used to relieve anxiety, muscle spasms, and seizures and to control agitation caused by alcohol withdrawal. Valium brand medication.

Generic Ativan Lorazepam is used to treat anxiety. This drug may also be used for seizures, alcohol withdrawal, prevention of nausea and vomiting due to chemotherapy, tension headache, and for sleeping trouble (insomnia).

Klonopin Clonazepam drug is used to control seizures. It is also used to relieve anxiety. Klonipin brand medicine is a benzodiazepine used to treat seizures and panic disorder.

Generic Prozac FLUOXETINE drug is a Serotonin Reuptake Inhibitor (SSRI) that helps patients with depression by increasing the availability of serotonin in the brain. Scientists believe serotonin affects many types of activity in the brain, including the regulation of mood.

Generic Zoloft SERTRALINE drug is a selective Serotonin Reuptake Inhibitor (SSRI) used to treat depression, panic disorder, obsessive - compulsive disorders (OCD), post-traumatic stress disorder (PTSD, and a severe form of premenstrual syndrome (Premenstrual Dysphoric Disorder - PMDD).

Generic Paxil Paroxetine drug is a newer class of antidepressant medication known as Selective Serotonin Reuptake Inhibitors (SSRIs).