Recomençar

Warwickshire, foto de l'Emanuele
No vulguis endevinar el futur em van dir. I és ben veritat, no s'hi val jugar a ser futuròleg. També em van dir que fes el mediterrani i que compartís ampolles de vi. A això em dedico aquests dies. Ara a la tarda, però, he decidit aturar-me i anar sol al cine a veure "Pride and Prejudice", la pel.lícula basada en la novel.la de Jane Austen que retrata la societat rural i aristocràtica de l'anglaterra del XVIII. No podia ser més adequat. Mig endormiscat i deixant-me dur per aquests paisatges de Turner, aquests paisatges que m'envolten, com els de l'estupenda fotografia de l'Emanuele. I mare meva que guapa l'actriu Keira Knightley ! He enganxat la sessió de la tercera edat i estava rodejat d'avis anglesos. Al costat esquerra hi tenia una iaia de cabells blancs que s'ho mirava tot amb aire reposat.

Comentaris