La vida secreta de las palabras

Image hosted by Photobucket.com

Dijous passat m'hauria agradat agafar un avió i haver volat fins a Venècia. I un cop allà, assistir a la presentació de la darrera pel.lícula d'Isabel Coixet: "La vida secreta de las palabras". Hi ha qui diu que la pose de la Isabel Coixet és empalagosa, sigui com sigui, encara recordo com em va emocionar "Mi vida sin mi", la seva anterior pel.lícula. Vaig plorar i plorar. L'altre dia hauria d'haver fet el mateix. A més, a la banda sonora de la nova pel.lícula hi ha cançons de Tom Waits i Antony and the Johnsons. Molt especialment, la tristíssima cançó "Hope there's someone who'll take care of me" del pirat de l'Antony (llegiu aquí la íntima entrevista de la Coixet a l’Antony). Les primeres reaccions de la crítica: "La película propone varias lecturas; una de ellas es el amor como un vínculo humano, de trascendencia, que hace que uno pueda seguir viviendo y darse motivos para vivir. A través del amor se llega a una cierta redención"

Comentaris

Cesc Amat ha dit…
Ramon,

He hagut de borrar el post anterior i el teu comentari perquè m'havia provocat un caos al blog. Parlaves de la llista de coses a fer abans de morir... no, no l'he feta encara. Ja m'explicaràs la teva en tot cas.
Ramon B. ha dit…
Deia que en la pel·li "Mi vida sin mi" la protagonista, quan sap que té un mes de vida, fa una llista de coses a fer abans de morir. Crec que, en el fons, és el que tots hauríem de fer, és la mena d'actitud que defineix cada un com és. I jo no la tinc feta. M'hi poso. I tu?