Irlanda: "Deu-me el cel l'eterna pau, i no voldre mes cel, que aquest cel blau"

Image hosted by Photobucket.com
Badia de Galway
Image hosted by Photobucket.com
Howth
Image hosted by Photobucket.com
Aran Islands
Image hosted by Photobucket.com
Aran Islands
Image hosted by Photobucket.com
Cliffs of Mohir
Image hosted by Photobucket.com
Trinity College, Dublin.
Image hosted by Photobucket.com
James Joyce
Image hosted by Photobucket.com
Howth
Image hosted by Photobucket.com
O'Connell Bridge, Dublin
Image hosted by Photobucket.com
Galway
Image hosted by Photobucket.com
Aran Islands, Inish Mohr

Comentaris

Miguel ha dit…
Hòstia Francesc, ja veig que t'ho estàs passant de puta mare... En fi, disfruta el que puguis. A veure si per Santes estàs per Mataró i quedem. Salut!
Cesc Amat ha dit…
Miguel,

Baixem amb la Victoria el 9 de juliol. Ella hi sera una setmaneta, podem anar a sopar llavors. Despres jo m'hi quedo per Santes etc...
Ramon B. ha dit…
S'imposa un sopar de bloggers i em presentes la Victòria
Joan Safont ha dit…
m'hi apunto!
Miguel ha dit…
Compteu amb mi també. Salut!
Cesc Amat ha dit…
Que us sembla anar a sopar al Villanueva el diumenge 10 ? (encara no hi he anat mai osti).
Miguel ha dit…
Jo el dia 10 no puc nois. Estic a Madrid i fins dilluns 11 no torno.
joansalicru ha dit…
Al Villanueva? que anem, a conquerir els barris?
joan
Cesc Amat ha dit…
Be, doncs ho arreglarem per mail. No joan, a menjar calamars i xipirons!
Eloi ha dit…
Sí senyor, xipirons.
Ja ens posarem en contacte. I ens expliques què tal per Irlanda.
Silenci i BLAU....

records i bon final de curs.