Fotos Festa de la "Catalan Society"

El dijous passat vam muntar la festa de la "Catalan Society" a l'Underground de la LSE. Aqui van algunes de les millors fotos...




Amb la senyera



El secretari, el president, la tresorera...



estudiants d'arreu amb en Miquel Ros



la meva cara de circumstancies es deu a (i) el flash (ii) la ceba o (iii) la sangria ?



el "chairman" reflexiona sobre l'exit de la party...




great atmosphere



connexio grega




Be, com veieu ens ho vam passar be. Em sap greu perque no hi surt tothom pero ja penjarem mes fotos i la pagina web de la Society esta a punt de posar-se en marxa.

Comentaris

Ramon B. ha dit…
Perquè desp´rés diguin que els catalans som sosos...
Maria Carme Maltas ha dit…
Aquestes coses no es fèien a la meva època d'estudiant a "l'estranger".... més aviat ens dedicavem a fer assembleesm, a "ocupar" la casa d'Espanya que el govern del General havia tancat per por als estudiants "comunistes" i a córrer davant dels cavalls de la "gendarmeria" francesa que, us puc ben assegurar, eren més veloços que els que portaven els "grisos" de Barcelona... Parlem d'un altre temps!
Eloi ha dit…
Amic Amat,

ben aviat penjo les meves fotografies de la nostra festa catalana a Dinamarca. PPer imperatiu populæar hem hagut d'incloure la sangria en el menú. Per cert, estic treballant en un cicle de documentals catalans a Roskilde...