Post num.50 ! / "Voste sap amb qui esta parlant ?"

Avui celebro el meu post numero 50 d'aquest weblog, i ja es estrany que hagi arribat fins aqui, perque soc dels que de petit comencava col.lecions de tota mena (de cromos, de pedres, de monedes... ) pero no n'acabava mai cap!

Alguna vegada tambe havia intentat portar un dietari, pero tampoc no hi havia manera d'escriure mes d'un parell de dies. Per tant, si, de ben segur els weblogs deuen tenir un encant especial, o un morbo especial, que m'han empes fins aqui.

Avui, pero, volia comentar una anecdota que em va passar ahir. Quan estava a punt d'acabar una de les classes que dono, eren just "en punt", el professor que dona classe a la mateixa aula despres que jo va picar a lal porta.

Un minut despres vaig donar per acabada la classe i va entrar el professor en questio. Aixi va anar, mes o menys, la conversa que vam tenir:

-(ell) Qui es voste ?

-(jo) Jo ? Que vol dir qui soc jo ? Soc en Francesc Amat.

-(ell) I voste que es ? Un estudiant de postgrau que dona classes ?

-(jo) Si, Soc un "part-time class teacher".

-(ell) Ah, molt be, i voste sap amb qui esta parlant ?

-(jo) No, per... ?

-(ell) Soc en John Noseque.... el "Dean of the Graduate School" (alguna cosa aixi com Dega d'Estudis de Postgrau)

-(jo) Ah.... molt be.

-(ell) Era per recordar-li que, segons les regles de l'Escola, voste hauria d'acabar la seva classe 5 minuts abans "d'en punt".

Ho he comprovat i l'home tenia rao: les classes oficialment haurien de comencar "a i 5" de l'hora prevista i acabar "a menys 5". Aixi els alumnes tenen temps de marxar i entrar de l'aula pertinent.

Pero era necessari aquesta burda i ridicula imposicio de la seva autoritat ? Aquest groller "voste sap amb qui esta parlant ?". Malfieu-vos d'aquells que us deixin anar pocasoltades com aquesta.

Em va recordar un "gat amb botes" que l'any 1999 a segons qui no li agafava el telefon, no eren prou importants per ell...


Comentaris

joansalicru ha dit…
un gat amb botes, si! la mare que va parir! desgraciat!
visca els posts de l'amat!
joan