La Diada

Avui és 11 de setembre, la Diada catalana. Per celebrar-la afegeixo aquí una de les meves cançons preferides; el País Petit d'en Llach.

Encara que segons els rumors el "petit país" d'en Llach és més aviat l'Empordà i no Catalunya en si. Però ja està bé, ja m'agrada la idea de celebrar el país i els països així, més íntimament: amb la seva gent, els seus campanars i els seus paisatges.

I els bàrbars que cridin, que cridin... que els altres anirem fent feina.


PAÍS PETIT

El meu país és tan petit
que quan el sol se’n va a dormir
mai no està prou segur d’haver-lo vist.
Diuen les velles sàvies
que és per això que torna.
Potser sí que exageren,
tant se val! és així com m’agrada a mi
i no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d’amor pel meu país.

El meu país és tan petit
que des de dalt d’un campanar
sempre es pot veure el campanar veí.
Diuen que els poblets tenen por,
tenen por de sentir-se sols,
tenen por de ser massa grans,
tant se val! és així com m’agrada a mi
i no sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d’amor pel meu país.

El meu país és tan petit
que sempre cap dintre del cor
si és que la vida et porta lluny d’aquí
i ens fem contrabandistes,
mentre no descobreixin
detectors pels secrets del cor.
I és així, és així com m’agrada a mi
i no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d’amor pel meu país.

El meu país és tan petit
que quan el sol se’n va a adormir
mai no està prou segur d’haver-lo vist

Lluís Llach

Comentaris

Allergy treatment ha dit…
Generic Phentermine medication is used in combination with diet and exercise to help you lose weight. It works by decreasing your appetite.

Generic Acomplia Rimonabant Zimulti drug is the new weight loss medication breakthrough from Sanofi-Aventis , exceeding Phentermine in it’s ability to help you lose the weight! It is a CB1 cannabinoid receptor antagonist ,and Its main avenue of effect is reduction in appetite. Acomplia acts by obstructing the receptors, which control the food intake and energy expenditure - Thus resulting in reduced appetite. Brand Acomplia weight loss drug also has an added characteristic effect as a smoking cessation aid.

Brand Duromine Ionamin weight loss drug is a popular brand name timed-release resin version for the weight loss diet pill phentermine, and is used in combination with diet and exercise,to help you lose weight. It works by decreasing your appetite.

Generic Meridia/Reductil SIBUTRAMINE HCI drug is a prescription medication thats used to help people lose weight by acting on the appetite control centers in the brain. Studies have shown that using Meridia helps patients lose weight and maintain weight loss for up to 2 years.

Xenical Orlistat weight loss drug blocks some of the fat that you eat from being absorbed by your body. Orlistat is used in the management of obesity including weight loss and weight maintenance when used with a reduced-calorie diet.

Generic Xanax Alprazolam drug without prescription is used to treat anxiety disorders and panic attacks. Alprazolam is in a class of medications called benzodiazepines. It works by decreasing abnormal excitement in the brain.